معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما گفت: لازم است مدیران استانی صدا و سیما، برنامه جامعی لازم برای تعاملیتر شدن و افزایش مخاطبان رادیونما در پیش بگیرند.
وی افزود: گام جدید رادیونما در عصر ارتباطات میتواند به شکوفایی بیش از پیش این رسانه بیانجامد و آنچه در این مجالس حائز اهمیت است، بازشناسی رویکرد رادیونما به مثابه یک رسانه است.
معاون امور استانهای رسانه ملی با بیان اینکه مدیران و برنامهسازان مراکز با ایجاد ساختارهای مشخص برنامهسازی و ارتباط متقابل بین صدا و تصویر میتوانند به افزایش سهم رادیو در سبد رسانهای مخاطبان اقدام کنند، گفت: این اقدام به ویژه در مورد نسل جوان اهمیت ویژهای دارد.
وی ادامه داد: در آستانه چهارمین سال فعالیت رادیونما، باید افزایش مخاطب، تعاملی شدن بیش از پیش، تاکید بر هنرهای جذابی مثل نقاشی و طراحی، خوشنویسی، شعر و داستان و همچنین هنرهای تجسمی که فرصت کمتری برای بروز رسانهای داشتهاند و صاحب جایگاه معینی در رادیونما هستند بپردازیم.
دارابی با اشاره به ضرورت احیای رادیو قصه تصویری اضافه کرد: تصویرسازی برای نمایشهای رادیویی و انتشار مکتوب اخبار و رویدادهای استانی، از دیگر ظرفیتهای رادیونماست.
معاون امور استانهای صدا و سیما تصریح کرد: این رسانه نوین میتواند علاوه بر جذب مخاطب عام، رسانهای برای گروههای خاص مثل کم شنوایان و ناشنوایان هم باشد که از طریق تصاویر بتوانند صدای رسانه ملی را بشنوند.
وی در پایان از همه مدیران و دست اندرکاران رادیونمای استانی به ویژه معاونان صدای مراکز تشکر و قدردانی کرد.