مدیر کل مجامع و تشکلهای فرهنگی گفت: جایزه فیروزه به دنبال نگاههای نو در حوزه محصولات فرهنگی است.
وی افزود: این جایزه دو رکن اساسی «تولید» و «مصرف» را دنبال میکند.
آقای فریدونی گفت: این جایزه در حوزه تولید، بخشهای مختلفی از جمله نوشت افزار، اسباب بازی، هدیههای فرهنگی و کسب و کارهای نوپا را شامل میشود.
مدیر کل مجامع و تشکلهای فرهنگی افزود: در حوزه مصرف هم باید با در نظر گرفتن نیازهای روحی و اجتماعی مصرف کنندگان، آنها را به انتخاب کالاهای فرهنگی تشویق کرد.
وی ادامه داد: تبلیغات و فعالیتهای رسانه ای، در انتخاب این کالاها بسیار کمک کننده است.
دیروز داوریهای جایزه فیروزه آغاز شد و نتایج آن هفته آینده اعلام میشود.