اتاق بازرگانی اصفهان میزبان یک شرکت لهستانی برای ارایه خدمات این شرکت به فعالان اقتصادی اصفهان بود.
وی گفت: در لهستان قبل از ایجاد یک طرح با استفاده از این ابزار می توانند در راستای گسترش فضاهای مختلف گردشگری و غیره طراحی های خود را در قالب تصاویر سه بعدی ارائه دهند و می توان با این ابزار ، موقعیت مکان را قبل از حضور فیزیکی در آن درک کرد و در صورت تایید ، طرح مورد نظر ساخته می شود.
رافائل انگلمن با بیان اینکه این شرکت هر سال به 80 تا 100 نمایشگاه در دنیا خدمات ارایه می دهد، افزود: ما تجربه خوبی برای مارکتینگ و برگزاری نمایشگاه داریم و می توانیم در این زمینه به اصفهان خدمات بدهیم.
علی کرباسی زاده مشاور عالی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان هم در این نشست ضمن معرفی ظرفیت های موجود در شهر اصفهان بر وجود ظرفیت های بکر این شهر تاکید کرد و گفت: اتاق بازرگانی اصفهان آمادگی همکاری با این شرکت لهستانی را دارد.
مدیر مجموعه آکواریم اصفهان هم گفت: شهر گراکف به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی به عنوان خواهر خوانده شهر اصفهان معرفی شده و در اروپا از آن به عنوان شهر فلورانس دوم یاد می کنند.
رضا امیرپور افزود: این شهر مرکز برندهای بزرگ در بخش صنعت، مواد غذایی، ساختمان و کشاورزی اروپای شرقی بوده و اتاق بازرگانی با معرفی فعالان اقتصادی و اعضای خود به این شرکت می تواند به صورت تصاویر سه بعدی و واقعی به معرفی شرکت های این افراد بپردازد.