امروز همزمان با بیست و ششمین سالروز راه اندازی رادیو پیام، از آیین نامه نگارش نویسندگان این شبکه رادیویی رونمایی شد.
شهرام ملازاده افزود: این شبکه با رویکرد مخاطب محوری در نخستین اقدام خود از شنوندگان خواست تا با شرکت در یک پویش ملی تصاویر اماکن دیدنی ایران را به منظور معرفی مکانهای دیدنی و گردشگری ارسال کنند تا از این طریق در برنامهها به معرفی آنها بپردازد.
وی افزود: همچنین از مخاطبان خود خواسته ایم تا مجموعه تصاویری از شهدای ۸ سال دفاع مقدس را نیز برای این شبکه بفرستند تا در آلبوم دیجیتالی، تقدیم خانواده شهدا شود.
ملازاده گفت:: رویکرد همه این اقدامات اعتماد به مخاطب بوده است.
طبق آخرین آمار، رادیو پیام پنجمین شبکه برتر رادیویی به شمار میآید.
شبکه پیام که در اوایل دهه ۷۰ با رویکرد رسیدن به اهداف راهبردی در حوزه موسیقی و محتوا راه اندازی شده است، قابلیت بسیار خوبی برای تدارک و پخش پیام و مطالب ارزشمند و موسیقی فاخر ایرانی دارد و علاوه براین باتوجه ویژه به پخش قطعات محلی برای حفظ و ترویج وحدت ملی تلاش میکند تا رضایت مخاطبان رادیو در مناطق و نواحی مختلف را فراهم آورد.
برنامههای رادیو پیام به سه بخش عمده موسیقی، خبر و گفتار تقسیم بندی میشود و رسالت این شبکه رادیویی به عنوان شبکه مرجع اطلاع رسانی و خبر ماموریت اصلی این شبکه به شمار میآید.