دومین همایش ملی "برند در ورزش" با رویکرد هویت ورزش رضوی در سالن همایشهای مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، اساتید کشوری در حوزه برند، تعدادی از مسوولان و مدیران استانی و دانشجویان
دومین همایش "برند در ورزش" با مشارکت و تعامل دانشگاه فردوسی و تربیت بدنی آستان قدس برگزار شد و 3کارگاه با محوریت جنبه های حقوقی، طرحهای نوین و مضامین استراتژیک ارتقای برند از برنامه های جانبی این همایش بود.
در پایان نیز کتاب "برند در ورزش" تالیف دکتر «سیدمرتضی عظیم زاده» عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد معرفی و رونمایی شد.
معاون وزیر ورزش و جوانان قرار بود در این همایش حضور داشته باشد که در غیاب وی این همایش با دو ساعت تاخیر شروع شد.