به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با توجه به اختلال ایجاد شده برای مشترکان اینترنت در روزهای گذشته، به همه مشترکان، یک گیگابایت اینترنت رایگان اختصاص داده شد؛ مشترکانی که از قبل بستههای اینترنت فعال داشتهاند و هنوز مهلت استفاده آنها تمام نشده است، میتوانند هفت روز بیشتر از بستههای خود استفاده کنند.
اگر مشترکان بستههای اینترنتی داشتهاند که در زمان اختلال، تمام شده است، به میزان روزهای قطعی اینترنت پیش از پایان مهلت بسته، بعلاوه یک روز بیشتر، میتوانند از باقیمانده بستههای خود استفاده کنند به عنوان مثال اگر در روز دوم اختلال، بسته مشترک تمام شده است، باقیمانده استفاده نشده بسته، پس از پایان اختلال برای ۳ روز، دوباره فعال میشود.
علاوه بر این، برای تمامی مشترکان یک گیگابایت اینترنت هدیه رایگان در نظر گرفته شده است که با شماره گیری کد دستوری #۹۸* برای مشترکان اینترنت تلفن همراه، در دسترس قرار میگیرد.
این هدیه برای مشترکان اینترنت پرسرعت ثابت یا TD-LTE نیز از طریق نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» به نشانی irancell.ir/myirancell در دسترس است.
اختلال اینترنت برای استفاده از اینترنت بین المللی از عصر روز شنبه ۲۶ آبان آغاز شد و آن دسته از مشترکانی که قصد استفاده از محتواهایی که مصرف اینترنت بین المللی داشتند، با مشکلاتی روبرو شدند.
اتصال تدریجی و مجدد اینترنت بین الملل در شبکه ثابت (TD-LTE) از جمعه اول آذرماه و برای شبکه اینترنت همراه، از صبح یکشنبه ۳ آذرماه، از سرگرفته شد و امروز نوبت به اتصال اینترنت همراه در تهران و برخی دیگر از شهرهای کشور رسید.
ایرانسل در راستای تکریم حقوق مشترکان خود، با وجود اینکه اختلال خارج از اراده این اپراتور بود، همگام با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای همراهی با مشترکان خود، اقدام به تمدید مهلت استفاده از بستههای قبلی کرد و یک گیگابایت اینترنت رایگان، ارائه کرده است.