مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران: در شهر هوشمند کیفیت زندگی مردم بهتر میشود.
انگیزه اصلی حرکت به سمت شهر هوشمند از تحول دیجیتالی آغاز شد که باید به این موضوع در شهرداری تهران توجه شود.
وی افزود: در تحول دیجیتال سه موضوع را باید در نظر گرفت. موضوع اول به تجربه متفاوت ذینفعان از خدمات رسانی سازمان مربوط میشود. موضوع دوم تغییر مراحل و روال کار است که نباید مثل قبل باشد و موضوع سوم تغییر مدلهای کسب و کار و کلان سازمان است.
آقای فرجود گفت: درگاه تهران من از سال ۹۷ با موضوع طرح ترافیک شروع شد و اکنون به صورت جدی سرویسهای شهرسازی به آن اضافه گردید و بیش از دو میلیون کاربر دارد. هر آنچه که شهروندان نیاز دارند در این سامانه به صورت یکپارچه وجود دارد.