مدیر کل پست تهران : به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر دفاتر منتخب پستی شهر تهران آماده خدمت رسانی برای تحویل کارت هوشمند سوخت به همشهریان هستند
وی گفت: متقاضیان برای اطلاع از سرنوشت کارت سوخت خود ابتدا به پایگاه اینترنتی شرکت ملی پست مراجعه و پس از تعیین سرنوشت کارت خود به واحد پستی مشخص شده در سامانه رهگیری مرسولات مراجعه کنند.
مدیر کل پست تهران، دلایل تحویل نشدن مرسوله در نشانی متقاضیان را به سبب حضور نداشتن شخص در زمان مراجعه مامور پست، فقدان مدارک و مستندات مورد نیاز، تغییر نشانی مالک و یا نقص در نشانی درج شده بر روی پاکت اعلام و اضافه کرد: همه تلاش مأموران پست، تحویل مرسوله در درب منازل است، اما به دلایل ذکر شده متأسفانه این موضوع امکان پذیر نبود و به ناچار فرایند تحویل در باجههای معطله صورت میپذیرد.
مقصودی مدارک لازم برای تحویل کارت سوخت را شناسنامه مالکیت خودرو (سند یا بنچاق) یا کارت وسیله نقلیه به علاوه کارت شناسائی مالک (شناسنامه، گواهینامه، گذر نامه یا کارت ملی) اعلام و اضافه کرد: برای کارت سوخت نو شماره یا آن دسته از کارتهایی که از طریق سامانه دولت همراه ثبت نام شده است مبلغ ۱۰ هزار تومان (متعلق به شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی) به صورت نقدی لازم است.
مدیر کل پست استان تهران افزود: حضور شخص مالک برای تحویل کارت سوخت ضروری نیست و تنها به همراه داشتن کارت شناسایی مالک برای دریافت مرسوله کافی است.