بررسی راهکارهای بازاریابی محصولات ایرانی در چین
تجار و بازرگان چهارمحال و بختیاری راهکارهای بازاریابی محصولات ایرانی در چین را فراگرفتند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری ، رایزن سابق بازرگانی ایران در چین در کارگاه آموزشی تجار و بازرگانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: بخش عمده ای از مشکلات تجار و بازرگانان ایرانی در بازارهای خارجی به ویژه بازار چین، به علت ناآشنایی با بازار هدف است.
آقای کمالی افزود: استان چهارمحال و بخیتاری ظرفیت های بالایی در تولید فرش دستباف، صنایع دستی، گیاهان دارویی و پذیرش گردشگر خارجی دارد که تجار با فراگرفتن راهبردهای علمی و بررسی مزیت های صادرات کالا به چین می توانند سود بیشتری در صادرات کالا به این کشور بدست آورند.
بررسی راهکارهای بازاریابی محصولات ایرانی در چین
بررسی راهکارهای بازاریابی محصولات ایرانی در چین
بررسی راهکارهای بازاریابی محصولات ایرانی در چین
بررسی راهکارهای بازاریابی محصولات ایرانی در چین
بررسی راهکارهای بازاریابی محصولات ایرانی در چین