بازار در فرهنگ ایرانی و در واقع در فرهنگ بسیاری از ملتها فقط محلی برای خرید و فروش کالا نیست و علاوه بر تجارت، هویت اجتماعی و فرهنگی آن ملت را نشان میدهد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ بازار در فرهنگ ایرانی و در واقع در فرهنگ بسیاری از ملتها فقط محلی برای خرید و فروش کالا نیست و علاوه بر تجارت، هویت اجتماعی و فرهنگی آن ملت را نشان میدهد اکنون سوال این است با توجه به آنکه در سالهای اخیر فضاهای مدرن تجاری و تفریحی در کشور گسترش یافته اند آیا پیوست فرهنگی هم داشته اند؟