دومین همایش ملی برند در ورزش با رویکرد هویت ورزش رضوی با همکاری تربیت بدنی آستان قدس رضوی و دانشگاه فردوسی مشهد برگزار میشود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،مدیر فرهنگی ورزشی مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت:بر اساس
عظیم کریمی افزود:در نشست صورت گرفته میان دو مجموعه، تقویم برگزاری این همایش با حضور جواد غلامیان، دبیر اجرایی همایش و مدیران مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی به تصویب رسید.
کریمی به ضرورت برپایی این همایش اشاره کرد و گفت:این گردهمایی تخصصی فرصت ارزشمندی را جهت مدلسازی علمی و اجرایی از خروجی مقالات ارسال شده به همایش در اختیار ما قرار میدهد و این مجموعه را در رسیدن به اهداف اسلامی ترسیم شده یاری میرساند.
به گفته وی در فراخوان همایش،محورهای اصلی اعم از مفاهیم نوین در برند، برند و علوم،برند سازمانی،برند ارتباطات و رسانه، برند و کارآفرینی و برند شخصی اعلام شده است.
کریمی خاطرنشان کرد:در این همایش «هویت ورزش رضوی» به عنوان یکی از برندهای تأثیرگذار در حوزه صنعت ورزش در سطح ملی و فراملی رونمایی خواهد شد.