مدیرعامل شرکت ملی پست ایران سرپرست جدید دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان را منصوب کرد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، براساس حکم حسین نعمتی، محمد اخلاقی سرپرست جدید دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شد.
محسن وطن پرست نیز به عنوان مدیرکل مهندسی عملیات و راهبری سرویس پست معرفی شد.
مدیرعامل شرکت ملی پست همچنین مریم ساعتچی را به سمت سرپرست اداره کل توسعه سرمایه انسانی منصوب کرد.
آغاز فعالیت سامانه " الو پست"
این خدمت که با هدف ارایه خدمات پستی از محل مورد نظر مشتری و تحویل به مقصد در سراسر کشور با همکاری کسب و کار استارتاپی الوپیک، راه اندازی شده، از امروز آماده خدمات رسانی به مشتریان است.
براساس تفاهم نامه مشترکی که اردیبهشت امسال بین شرکت ملی پست و الوپیک منعقد شد؛ قبول بستههای پستی بین شهری با اپلیکیشن "الوپست" انجام خواهد شد.
متقاضیان میتوانند خدمات " الوپست" را با نصب اپلیکیشن الوپیک روی تلفنهای همراه خود دریافت کنند.
در مرحله نخست، خدمت "الوپست" در شهر تهران ارائه میشود و در مراحل بعدی سایر شهرهای کشور را در بر خواهد گرفت.
فقدان سامانه جمع آوری بستهها از مبدا (محل استقرار مشتریان) همواره به عنوان حلقه مفقوده فرایند خدمات رسانی شبکه پستی مطرح بوده است که با فعال شدن سامانه این خلاء برطرف خواهد شد.
شرکت ملی پست همواره بر غیرانحصاری بودن این خدمت تاکید و در فراخوانی از سایر فعالان بخش خصوصی دعوت به همکاری کرده است.