مدیران کل استانی به عنوان دبیر ستاد برگزاری دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور منصوب شدند
در بخشی از این احکام وظایف مدیران کل استانی به عنوان دبیر ستاد مورد تاکید قرار گرفته است.
برخی وظایف دبیران ستاد برگزاری المپیاد استعدادها:
۱- آماده سازی و در اختیار قراردادن تمامی امکانات ورزشی (تمرینی و مسابقاتی) اسکان، تغذیه و حمل و نقل، مطابق اعلام برنامه ستاد و همکاری لازم در سایر موارد در طول برگزاری مسابقات با فدراسیونهای ورزشی و ستاد برگزاری
۲- تشکیل کمیتههای فرعی مورد نیاز از قبیل: مسابقات، اسکان و تغذیه، تشریفات، افتتاحیه و اختتامیه، حراست و امنیتی، مالی و نقلیه برحسب تشخیص ستاد برگزاری آن استان
۳- هماهنگی و همکاری با کمیته فرهنگی مسابقات در زمان اوقات فراغت شرکت کنندگان برای بازدید از اماکن زیارتی، سیاحتی و فرهنگی در زمان برگزاری المپیاد
۴- ارائه گزارش نهایی به دبیرخانه ستاد برگزاری المپیاد
۵- انجام هماهنگی با تمامی ارگانهای ذیربط در آن استان