مدیر مرکز پویانمایی صبا گفت: حدود ۴۲ ساعت برنامه با ۱۴ عنوان را برای ردههای مختلف سنی آماده کرده ایم
وی ادامه داد: در دوره جدید مدیریت سازمان صدا و سیما، تمرکز ویژه ای بر تولیدات پویانمایی ایجاد شده و گسترش تولیدات در دستور کار قرار گرفته است.
لیوانی با بیان اینکه تولیدات ما در دو سال اخیر رشد 25 درصدی داشته است افزود: ما در سال 97 توانستیم قدم اول توسعه پویانمایی را برداریم.
وی گفت : در نشستی که پارسال با حضور رئیس رسانه ملی در همدان برگزار شد وی قول های مساعد و خوبی برای حمایت از صنعت پویانمایی دادند و در پایان سال 97 تمام قول ها اتفاق افتاد و همه تعهدات تولیدات پویانمایی در انتهای 97 انجام شد.
لیوانی ادامه داد : امسال که سال رونق تولید نام گرفته است در حوزه پویانمایی هم این امید را داریم که سال پر رونقی داشته باشیم.
وی گفت : در حوزه های محتوایی تاکید بر سبک زندگی ایرانی اسلامی شده است. دسترسی مخاطبان به پویانمایی های خارجی آسان شده و امیدواریم بتوانیم مخاطب را جذب کنیم .
لیوانی افزود : اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و... از مسائلی است که در دستور کار ما قرار گرفته است ، تولید پویانمایی پاک و مبتنی بر فرهنگ دینی از اهداف ماست و در دو سال اخیر تولیدات پویانمایی صبا برون سپاری شده است و توانسته جای خوبی باز کند تا تلویزیون های بین المللی از آنها استفاده کنند.
وی گفت : تجربه نشان داده است آثاری که برآمده از فرهنگ ما هستند با استقبال بهتری همراه شده اند. امسال شبکه بی بی سی شروع کرده به تولیدات کودک و نوجوان و این مسئله نشان از اهمیت این حوزه دارد . این شبکه اهدافی را دنبال می کند و این وظیفه ماست که مخاطب را با محتوای پاک ایرانی آشنا و به نوعی با آنها مقابله کنیم لیوانی درباره جدیدترین تولیدات این مرکز گفت: طبق تأکیدی که رئیس سازمان صدا و سیما بر تولید پویانمایی هایی با مضامین قرآنی داشته است، تولید این آثار را در دستور کار قرار داده ایم.
وی درباره اشتغال زایی که این مرکز برای جوانان داشته گفت: در شرایطی که امریکا ما را تحریم کرده است توانسته ایم با همت و تلاش در مرکز پویانمایی صبا اشتغال زایی کنیم و روز به روز در حال پیشرفت هستیم تا حدی که از نیروهای جوان علاقه مند به پویانمایی درخواست کرده ایم که با ما همکاری کنند.
وی درباره حضور چهره های شاخص سینمای و تلویزیون در پویانمایی های مرکز صبا گفت: عملکرد موفق پویا نمایی ها و جایگاهی که در بین مخاطبان و هنر دوستان پیدا کرده سبب شده است چهره های شاخص سینمایی برای حضور در این آثار تمایل پیدا کنند و در ادامه هم اگر نیاز به حضور این چهره ها احساس شد با آنها همکاری می کنیم.
وی درباره پویانمایی شکرستان افزود: این پویانمایی که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان همراه شده است با حضور ستارگان سینما روی آنتن می رود. قرار است بخش های یک تا دو دقیقه ای ویژه شبکه های اجتماعی تهیه شود. موضوع این بخش ها شعار امسال است.
لیوانی درباره فروش پویانمایی ها مرکز صبا به کشورهای دیگر گفت: ما پویانمایی های خود را به کشورهایی چون چین و کره فروخته ایم و به دلیل استاندارد جهانی که آثارمان دارد این حرکت ادامه دار خواهد بود.