مدیر کل بازرسی استانداری تهران: درصورت پاسخگو نبودن مسئولان، این قصور در ارزیابی عملکرد مدیران، اعمال خواهد شد
وی افزود: استاندار تهران نیز هر یک ماه یک بار، هم به صورت حضوری و هم به صورت برخط از طریق این سامانه پای مطالبات و دغدغههای مردم نشسته است و اگر شهروندان در حوزهای مشکل داشته باشند، مدیر مربوطه در حضور استاندار به حل و فصل این مشکلات از طریق ضوابط قانونی میپردازد.
زنگیشه، تصریح کرد: روزانه ۳۰۰ تماس از سوی شهروندان با این سامانه برقرار شده و ۱۱ نفر از کارکنان مشغول پاسخگویی و ثبت درخواستهای مردم هستند تا پیگیری و ارجاع لازم به ادارات و دستگاههای مرتبط صورت گیرد.