انتشار کتاب تاریخچه کانونهای آگهی و تبلیغاتی فارس
کتاب تاریخچه کانونهای آگهی و تبلیغاتی فارس منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، این کتاب به قلم عبدالامیر عطایی توسط انتشارات پژهان چاپ شده است.
این کتاب ۲۲۳ صفحه ای شامل سه بخش اصلی است که بخش نخست به لحاظ وجود اسناد و نحوه صدور مجوز و نظرات کارشناسان از منظر تحقیقی میتواند منبع پژوهشگران حوزههای مختلف قرار گیرد.
در بخش دوم این کتاب به لحاظ شکل آگهی و ماهیت تبلیغات سیر طراحی و به نوعی اثر نسلهای مختلف گرافیک را در تبلیغات میتوان دید.
مولف در بخش سوم به آیین نامهها و ترتیبات قانونی حاکم بر فعالیت کانونهای آگهی و تبلیغاتی و معرفی آنها پرداخته است.
کتاب تاریخچه کانونهای آگهی و تبلیغاتی فارس به دلیل جمع آوری اسناد، قوانین و مستندات برای نخستین بار توانسته است نیاز پژوهشگران را برای بخشی ازحوزه فرهنگ و هنر فراهم کند.