سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران از کاهش میانگین ۷۰ درصدی مراجعه حضوری به این سازمان و صرفه جویی در ۱۰۰ هزار برگ کاغذ با بهره برداری از مرحله نخست سامانه میز خدمات الکترونیک خبر داد
وی با تأکید بر کاربرپسند بودن فضای طراحی شده در سامانه خدمات الکترونیک سازمان توسعه تجارت ایران، افزود: با ارزیابی اهمیت نیازمندی به سیستم یکپارچه خدمات رسانی و سیستم یکپارچه تصمیم برای مدیران، میز خدمات الکترونیک راهاندازی شد و از این پس درخواست کنندگان خدمات با مراجعه به سامانۀ سازمان و ثبت نام، از ۱۸ خدمت ارائه شده در سازمان بهره برده و پس از فعال سازی کارتابل الکترونیکی درخواست کنندگان در میانگین مدت ۲۴ ساعت به درخواستها پاسخ داده میشود.
سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به ثبت بیش از ۱۰۰۰ درخواست از سوی ۶۱۹ متقاضی حقیقی و حقوقی در سامانه خدمات الکترونیک سازمان گفت: هدف اصلی ما کاهش دغدغه واحدهای تولیدی و شرکتهای صادراتی در ارتباط با سازمان و شفافسازی و اطلاع رسانی به موقع است و در همین راستا نگارش جدید پایگاه اطلاع رسانی سازمان توسعه تجارت ایران رونمایی خواهد شد.