بازاریابی رسانههای اجتماعی در گردشگری و هتل داری نوشته بهار بیشمی و اسحاق نوری توسط انتشارات پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری منتشر شد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، این کتاب در هفت فصل شامل؛ تیپولوژی تجربیات گردشگری به کمک فناوری، فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) دیجیتالی کردن گفتگو، اثرات رسانههای اجتماعی بر مسافران، اثر رسانههای اجتماعی بر عرضه کنندگان خدمات مسافرتی، بازاریابی رسانههای اجتماعی همراه در گردشگری و معیارها و تجزیه و تحلیل رسانههای اجتماعی به تشریح موضوع میپردازد.
در بخش سخن ناشر این کتاب آمده است؛ پژوهش عامل و مبنای پیشرفت و توسعه مستمر و پایدار در جامعه امروز و به بیان ساده اصل حاکم بر جوامع قرن بیست و یکم است از این رو برای ایجاد برآیند حاصل از نتایج و تحلیل یافتههای مرتبط با آن، تدوین و انتشار یافتهها و دانش مرتبط با آن و مستندات مربوطه میتواند عامل مؤثری برای شناخت وضعیت حاضر و ابرازی برای بهینه ساختن برنامههای در دست انجام و نیز راهنمایی برای نسل آینده در راستای شناسایی و معرفی و هویت بخشی ایران باشد.