مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از توسعه خدمات الکترونیک به مناطق برق و دسترسی آسان به خدمات خبر داد
به گفته وی، کاهش تشریفات اداری، اطلاعرسانی موثر و پرسرعت الکترونیکی، تأمین رضایت شهروندان، افزایش بهرهوری، توسعه مشارکت مردمی، شفافیت امور و کاهش تخلفات اداری احتمالی، تصمیمگیری سریع مبتنی بر اطلاعات و کاهش آلودگیهای زیست محیطی، تنها بخشی از دستاوردهای حاصل از برنامههای اجرا شده این شرکت است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، یکی از مهمترین برنامههای اجرا شده در راستای دستیابی به اهداف دولت الکترونیک را، راهاندازی میز خدمت در ۲۲ منطقه ارائه دهنده خدمات به شهروندان پایتخت دانست و افزود: این اقدام بهمنظور حفظ حقوق شهروندی و ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقای رضایتمندی آنان از عملکرد این دستگاه اجرایی، صورت گرفته است.
وی، سامانه تلفنی با شماره ۱۵۲۱ را بهعنوان یکی دیگر از اقدامات اجرا شده بهمنظور توسعه خدمات غیرحضوری این شرکت نام برد و عنوان کرد: تمامی شهروندان تهرانی میتوانند با برقراری تماس تلفنی با شماره اعلام شده، تمامی خدمات مورد نیاز خود را از قبیل کسب اطلاعات درباره قبوض برق و میزان مصرف، پرداخت قبوض، تغییر نام قبض، تغییر قدرت و خریداری انشعاب جدید را به صورت تلفنی دریافت کنند.
صبوری ادامه داد: در این روش، نیازی به مراجعه حضوری مشترکان به هیچ یک از مناطق این شرکت نبوده و تمامی مدارک مورد نیاز، در محل متقاضی توسط نمایندگان این شرکت، دریافت میشود.
وی یادآور شد: وب سایت این شرکت نیز، امکان ثبت تمامی درخواستهای مشترکان را از بستر اینترنت، فراهم کرده و شهروندان قادر هستند با مراجعه به وب سایت این شرکت، ضمن کسب اطلاع از قوانین، شرایط و مدارک موردنیاز بهمنظور دریافت خدمات، نسبت به ثبت و پیگیری درخواستهای خود به صورت غیرحضوری اقدام کنند.