اعلام گرانی کالاها از طریق رسانه های مزدور، برای نابودی اقتصاد کشور مطرح می شود و رسانه های داخلی باید مراقب آن باشند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در نشست قرارگاه رسانه
راضیه علیرضایی بر لزوم طراحی رویکردی مغایر با برنامه طراحی شده از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه جنگ رسانه ای تاکید کرد و افزود: تمرکز رسانه های داخلی بر رویکردهایی مانند افزایش قیمته ا و پیدا کردن مقصر، نمی تواند پاسخ رسانه ای مناسبی به جنگ روانی رسانه های معاند در عرصه جنگ اقتصادی باشد.
وی در ادامه بر لزوم بهره گیری از شرایط فعلی برای 'پوست اندازی اقتصادی' تاکید و بیان کرد: شرایط کنونی کشور را در برابر یک تصمیم بزرگ قرار داده که آیا می خواهیم استقلال خود را حفظ کنیم و ایرانی باشیم؟.
علیرضایی ادامه داد: اشکالاتی در نظام اقتصادی کشور وجود دارد که دشمن بطور مدام آنها را بزرگ نمایی می کند تا فرآیندی هیجانی را در سطح افکار عمومی داخل ایجاد نماید و در برخی موارد رسانه ها و جریان های داخلی نیز به این فضا دامن می زنند.
علیرضایی در ادامه با اشاره به پژوهشی دانشگاهی پیرامون مهمترین مشکلات اقتصاد ایران اشاره کرد و افزود: بر این اساس چهار حوزه شامل 'فرآیند مصرف انرژی، دستمزدها و بهره وری نیروی کار، توزیع یارانه در بخش تولید و رویکرد صادرات' در مجموعه اقتصاد کشور نیازمند اصلاح است.
وی گفت: پیروزی در جنگ اقتصادی در صورتی حاصل می شود که نحوه توزیع یارانه، مصرف انرژی، رویکرد صادرات و دستمزد نیروی کار اصلاح و همچنین خام فروشی در حوزه معدن قطع شود.