نمایشگاه اصفهان محور فصل جدید روابط تجاری ایران و عراق شد.
مدیر نمایشگاههای خارجی و بینالملل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان با تاکید بر اینکه حضور شرکتهای ایرانی در نمایشگاههای عراق میتواند معرفیکننده آنها به مخاطبانشان در بازار عراق باشد، گفت: سطح تجارت ما با عراق تا ظرفیت پنج برابری نیز قابل افزایش است.
محمدمهدی دوایی افزود: برگزاری این نمایشگاه از سویی موجب افزایش رونق اقتصادی شرکتهای ایرانی و کسب و کارهای داخلی میشود و از سوی دیگر، اثرات مستقیم و غیرمستقیم بر افزایش تولید، افزایش صادرات و افزایش سودآوری شرکتهای ایرانی دارد.
این نمایشگاه که با حضور 45 شرکت تخصصی ایرانی از استانهای اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، مرکزی، کرمان و البرز در مرکز نمایشگاههای بینالمللی بغداد، پایتخت کشور عراق در حال برگزاری است، کالاها و خدمات شرکتهای ایرانی در زمینههای آهن و فولاد، صنعت آلومینیوم، صنعت چوب و امدیاف، کاشی و سرامیک، سنگ، تجهیزات برق ساختمان، عایق و ایزوگام، ماشینآلات صنعتی، کفپوش و دیوارکوب، تجهیزات ساختمانی و طرح های ساخت و ساز را در دید بازدید متخصصان عراقی قرار داده است.
نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان جمهوری اسلامی ایران در بغداد (ایران پروژه) تا پنجم اردیبهشت در مرکز نمایشگاههای بینالمللی پایتخت عراق برپاست.