فرایند ثبت سفارش و توزیع کتاب های درسی به صورت الکترونیکی آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما، گفت: فرایند ثبت سفارش و توزیع کتاب های درسی به صورت الکتورنیکی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزش به آدرس www.irtextbook.ir آغاز شد.
محمد اعتدادی با بیان اینکه ثبت سفارش هم به صورت فردی و هم به صورت گروهی امکان پذیر است، افزود: همه دانش آموزان به غیر از دانش اموزان دوره اول متوسطه می توانند کتاب های خود را سفارش دهند و هزینه ان را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.
وی با بیان اینکه ثبت نام در این سامانه تا نیمه شهریور ادامه دارد، افزود: دانش آموزان دوره اول متوسطه برای تهیه کتاب های درسی خود باید به کتاب فروشی های شهر مراجعه کنند.
اعتدادی ادامه داد: همچنین دانش آموزان مدارس استعداد های درخشان در دوره اول متوسطه می توانند برای کتاب های درسی تکمیلی به این سامانه مراجعه کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان در خصوص مزایای این طرح گفت: خرید کتب درسی به صورت اینترنتی سبب رفع دغدغه های خانواده ها در تهیه کتاب ها شده و در سال های آینده این طرح برای همه مقاطع تحصیلی اجرایی خواهد شد.