مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از خدمات شرکتها و تاکسیها زیر ذره بین بازرسان فرودگاهی در ايام نوروز خبر داد
علی رستمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فرودگاه امام خميني برای انجام دو هزار پرواز نوروزی و خدمت دهی به مسافران این پروازها آمادگی کامل دارد و هرگونه خدمات شرکتها و فروشگاهها و تاکسیهای فرودگاهی زیر ذره بین بازرسان محسوس و نامحسوس این فرودگاه است.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)با اشاره به تشکیل ستاد سفرهای نوروزی در این فرودگاه افزود: امسال بر عملکرد همه بخشهای فرودگاهی نظیر خدمات و فروش کالاها و تاکسیهای فرودگاهی نظارت کامل و تام داریم و در جلسات مختلفی به نمایندگان این گروهها هشدارهای لازم در خصوص رعایت حقوق مسافران داده شده و با آنها اتمام حجت شده است.
وی تصریح کرد: امسال قصد داریم تا با رفع موانع و مشکلاتی که در سالهای گذشته در فرآیند اعزام و پذیرش مسافر وجود داشت، خدماتی متفاوت و بهتر از هر سال را به مردم و مسافران در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ارائه کنیم.
وی افزود: پیرو دستور اکید وزیر راه و شهرسازی در مورد لزوم تکریم مسافران و توجه به حقوق آنان، ستاد تسهیلات نوروزی شهر فرودگاهی امام خمینی در تلاش است تا با هماهنگی با دستگاههای ذیربط و اجرایی، کار ورود و خروج مسافران را تسریع کند.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی افزود: مردم و مسافران میتوانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از خدمات فرودگاهی به ستاد سفرهای نوروزی با شماره تلفن شبانه روزی ۰۹۰۲۳۰۰۹۶۳۳ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۹۶۳۴ در میان بگذارند و این ستاد مورد را تا حصول نتیجه دنبال خواهد کرد.
رستمی همچنین گفت: برای بدرقه و استقبال مسافران، با برپایی جشنوارههای شاد و برنامههای مفرح نظیر مسابقات نقاشی و اجرای زنده موسیقی و نقاشی تخم مرغ رنگی تلاش میکنیم برای همه مخاطبان این فرودگاه اعم از کودک و نوجوان تا افراد میانسال و پیر برنامههای شاد و مفرحی قبل از عزیمت و هنگام بازگشت داشته باشیم که این برنامه با استقبال خوب مسافران ایرانی و خارجی روبرو شده است.