رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا: نیروی انتظامی در خودسازی، جامعه پذیری و تمدن سازی سهم به سزایی دارد
وی افزود: راز رسیدن نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی، پیشرفت و حرکت بدون توقف در این مسیر است.
حجت الاسلام و المسلمین ادیانی به گستردگی موقعیت جغرافیایی کشور و نیز تعدد و تنوع ماموریتهای ناجا اشاره کرد و گفت: کارکنان نیروی انتظامی در همه حال خدا را حاضر و ناظر بر اعمال خود میدانند و تلاش میکنند تا وظایف محوله را با این رویکرد به نحواحسن انجام دهند؛ درصدد هستیم این رویکرد را تا رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی ادامه دهیم.
وی، با اشاره به قانونمندی پلیس در اجرای ماموریت ها، افزود: کارکنان ناجا با اشراف به قانون با همه براساس برابری و مساوات رفتار کنند به گونهای که در یک موضوع واحد، شاهد دو نوع قضاوت نباشیم، این امر موجب میشود تا منزلت اجتماعی نیز افزایش پیدا کند.
عالیترین مقام سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: فرماندهان، روسا و مدیران باید برای مجموعه تحت امر خود الگو، اسوه و نمونه باشند، زیرا رفتار آنها برای کارکنان شان بسیار تاثیر گذار و تعیین کننده است.
وی از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی به عنوان نیروهای ولایی و انقلابی یاد کرد و افزود: عزت ما این است که از ارزشهای والای انقلاب اسلامی تا پای جان دفاع کنیم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا در خصوص اینکه ناجا تنها نیروی مسلح در اجتماع است، گفت: کارکنان ناجا باید با مهربانی، خیرخواهی و دلسوزی با مردم رفتار کنند تا آنان ناجا را ملجا و پناهگاه خود بدانند.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه محور اصلی ماموریتهای ناجا براساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، افزود: از هدایتهای گام به گام، راهبردی و حتی تاکتیکی ایشان نسبت به نیروهای مسلح به خصوص نیروی انتظامی، تقدیر و تشکر کرده و خدا را شاکر هستیم.
عالیترین مقام سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن تقدیر از عملکرد و روحیه انقلابی فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی سراسر کشور، گفت: به نوبه خود از سردار اشتری فرمانده ناجا که نسبت به پیشبرد اهداف سازمان براساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اهتمام ویژهای دارند، تقدیر و تشکر میکنم.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به اینکه در سفرهای استانی بازدید از کلانتریها را در دستور کار قرار داده ام، افزود: انصافا در کلانتریها خوشایندسازی محیط انجام شده و با نظر سنجی از مردم شاهد رفتار و عملکرد مناسب کارکنان کلانتریها هنگام خدمات رسانی به آنان بوده ایم هرچند با برداشتن گامهای موثرتر در راستای افزایش سطح رضایتمندی مراجعان باید تلاش شود و به این حد بسنده نکنیم.