مدیر شبکه ایران کالا: در این شبکه تا پایان دی امسال ۲ هزار و ۲۴۹ ساعت برنامه برای حمایت از تولید ملی تهیه شده است
اردشیر زابلی زاده دراین مراسم گفت: شبکه ایران کالا در اسفند ۹۶ راه اندازی شد و هنوز دو ماه از راه اندازی آن نگذشته بود که گفتند جا دارد این شبکه ۲۴ ساعته شود.
مدیر شبکه ایران کالا افزود: برنامه سازی در شرایط کنونی صدا و سیما سخت است، اما دکتر علی عسکری بر ۲۴ ساعته شدن این شبکه تاکید کرد و ۲۵ فروردین ۹۷ شبکه ۲۴ ساعته شد، از آن زمان تا پایان دی امسال ۲ هزار و ۲۴۹ ساعت تولید برنامه در ساختارها و قالبهای مختلف تلویزیونی داشتیم، همچنین تبلیغات ۷ هزار و ۹۳۳ بنگاه کوچک و متوسط اقتصادی را انجام دادیم.
وی گفت: در این مدت اتفاقاتی در حوزه تجهیزات شبکه نیز افتاده است و به دنبال حضور فعال این شبکه ریاست سازمان در چینش شبکههای تلویزیونی تغییراتی داد و این شبکه بعد از شبکه نسیم جای گرفت.