عملکرد دستگاهها و کمیتههای دهگانه ستاد اجرایی خدمات سفر مورد نظارت و ارزیابی قرار می گیرد.
میرزایی افزود: ادارات و فرمانداریها به عنوان مسئولین ارزیابی و عملکرد در شهرستانها و اعضای کمیته ارزیابی و عملکرد و رسیدگی به شکایت هستند
وی ادامه داد: همچنین تیم رسیدگی به شکایات در اداره کل بازرسی و امور حقوقی استانداری استقرار یافته و پیگیر شکایتهای مسافران و میهمانان نوروزی در شهرهای استان می باشد.
سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مرکزی افزود: بررسی و ارزیابی خدمات ارائه شده در نوروزگاهها، مراکز خدماتی، تفریحی و گردشگری، رستورانها و هتلها، بررسی وضعیت و نوع خدمات توسط دستگاههای خدماترسان و نظارت بر توزیع اقلام مورد نیاز مردم در این ایام بخشی از اقدامات کمیته ارزیابی و عملکرد و رسیدگی به شکایت است.
میرزایی در پایان گفت: هدف اصلی کمیته جلب رضایتمندی در حد مقبول برای میهمانان نوروزی، تقویت نقاط قوت، رفع نقاط ضعف و کسب تجربه از سالهای قبل برای ارائه خدمات قابل قبول و در شأن مردم است.
10 کمیته برای ارایه هر بیشتر خدمات به مسافران نورزی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان تشکیل شده است که اقدامات و برنامه و خدمات دستگاهها در پایان کار بر اساس الگو ردهبندی مورد ارزیابی و سنجش قرار خواهد گرفت و کارگروه بهتر به ستاد معرفی خواهد شد.