ایستگاهها و واگنهای متروی تهران میزبان تبلیغات محیطی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شده اند
مدیر تبلیغات و تشریفات سی هفتمین جشنوارهی بین المللی تئاتر فجر گفت: مرحلهی دوم تبلیغات محیطی همزمان با پس از پایان ایام سوگواری فاطمیه آغاز خواهد شد و بزودی علاقهمندان تئاتر با تبلیغات گسترده تری مواجه خواهند شد.
وحید لک ادامه داد: در ادامه تبلیغات محیطی و منطقهای سی و هفتمین جشنوارهی بین المللی تئاتر فجر، تبلیغات این دوره از جشنواره در ایستگاههای مختلف مترو و در ایستگاههای شهری از چند روز پیش آغاز شد.
وی همچنین افزود: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته و توافقات به عمل آمده با شرکت بهره برداری قطارهای شهر تهران (مترو) برای آگاهی و اطلاع رسانی بهتر و بیشتر و با توجه به ترددهای پر شمار مردم در طول روز از خطوط مترو، این برنامه ریزی از هفتهی گذشته عملیاتی شده است و تا پایان جشنواره ادامه خواهد داشت.
مدیر تبلیغات و تشریفات جشنوارهی بین المللی تئاتر فجر در پایان گفت: نمایش اعلان جشنواره، پخش تبلیغات تلویزیونی در ایستگاهها و واگنهای قطار از جمله امور تبلیغی این دوره از جشنواره در فضای مترو است.
سی و هفتمین جشنوارهی بین المللی تئاتر فجر ۲۲ بهمن تا ۴ اسفند برگزار خواهد شد.