جاده مرنجاب آران و بیدگل به جاده گردشگری تبدیل میشود.
محمداسلامی با اشاره به اینکه طبیعی و بکر بودن این جاذبه برای گردشگران جذابیت دارد افزود: مراحل ایمن و استانداردسازی این جاده بدون آسفالت کردن اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به متوقف شدن احداث جاده 100کیلومتر ی آران و بیدگل - گرمسار گفت: قرار است به زودی مطالعاتی در خصوص تصمیم گیری برای ادامه نحوه ی اجرای عملیات این جاده انجام شود.
فرماندار آران و بیدگل در این جلسه بابیان اینکه تکمیل طرح آران و بیدگل - کاشان - گرمسر نیازمند توجه جدی وزارت راه و شهرسازی است گفت: از 100کیلومتر این جاده تنها 25درصد آن انجام شده و برای تکمیل 70کیلومتر باقی مانده به 500میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
اسماعیل بایبوردی افزود: اتصال استان های اصفهان، تهران و سمنان، کاهش ۲۵کیلومتری مسیر دسترسی به پایتخت و تامین امنیت نواحی کویر مرکزی از جمله مزایای اجرای این طرح است.
وی تکمیل جاده کنار گذر کاشان و آران و بیدگل را یکی دیگر از طرح های نیمه تمام راه و شهرسازی بیان کرد و گفت: از 46کیلومتر طول این جاده 22کیلومتر اجرا شده و با اجرای عملیات آسفالت بقیه این طرح نیز کامل خواهد شد.
بایبوردی محور کاشان به ابوزیدآباد و اجرای قوانین بازآفرینی شهری را در منطقه یحیی آباد آران و بیدگل از دیگر خواست های مردم این شهرستان دانست و افزود: این منطقه بدون هرگونه امکانات زیرساختی شهری است.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود در آران و بیدگل به حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی رفت و به شهدای مدفون در این آستان ادای احترام کرد.