رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران: همان مقدارکه در برندسازی بخشهای مختلف صنایع غذایی خوب عمل کردیم و رشد داشتیم، در بحث برندسازی برای سبزی جات و میوه جات هنوز عقب هستیم و نتوانسته ایم برندهایی جهانی ایجاد کنیم
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه صنایع غذایی در این سالها رشدی قابل توجه داشته و توانسته اند در بازارهای خارجی حضور پیدا کنند، گفت: کارآفرینان فعال در صنایع غذایی، نگاه صادراتی و رقابت پذیری، از مهمترین دلایل رشد این صنعت به شمار میآید.
خوانساری افزود: صنایع غذایی مانند صنایع کاشی و سرامیک، صنعتی بود که توانست در رقابت رشد کند.
وی به شرایط حاکم بر اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: شاخصهایی مانند تورم و نوسانات نرخ ارز تولید را دچار مشکل کرده است و در این میان، صنایع غذایی جزء صنایعی است که آسیب کمتری دیده و خواهد دید.