گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، هفتاد و هشتمین شماره فصلنامه علمی- پژوهشی آموزش مهندسی ایران را منتشر کرد
عناوین مقالات منتشر شده در این شماره به این شرح است:
_ رویکرد دانشگاههای نسل چهارم کار و عمل (مورد مطالعه:دانشگاههای کمبریج، استنفورد و هاروارد) (مهرداد گودرزوند چگینی)
_ چهارچوب مفهومی مؤلفههای آموزشی فناوری تولید الکترونیکی جهت آموزش مهندسان با بهره گیری از مدلسازی معادلات ساختاری (کامران فیضی، محمدتقی تقوی فرد، جهانیار بامداد صوفی و حسین وحیدی)
_ راههای ترویج و توسعه صلاحیتهای کارآفرینی در دانشجویان (فرهاد سراجی)
_ بررسی ارتباط بین مهارتهای حرفهای با نوآوریهای برنامههای درسی استادان در دانشگاههای اصفهان و صنعتی اصفهان (مجید امیری، ستاره موسوی و سعید رجایی پور)
_ مدل یکپارچه آموزش، پژوهش و نوآوری در تعامل دانشگاه نسل سوم با صنعت (رضا آذین)
_ مطالعه نقش هوش فرهنگی در تسهیم دانش و حمایت محیطی ادراک شده در بین دانشجویان مهندسی (عباس خاکپور)
در پایان فصلنامه، معرفی کتاب و چکیده مقالات به زبان انگلیسی آمده است.