لباسهای ایرانی با تلفیق «سنت و مدرنیته» با دو برند جدید " پاک بین " و "حیات مد پاک بین " معرفی میشود
وی افزود: اگر یک برند ملی برای لباسهای ایرانی معرفی شود و مالکیت معنوی آن محفوظ باشد، لباس ایرانی با برند ملی در آن سوی مرزهای کشور با نام برند ملی و تعریف شده شناخته میشود.
پاک بین اضافه کرد: صادرات لباسهای سنتی و مدرنتیه ایرانی اسلامی حامل پیام فرهنگی ایران برای مردم کشورهای مختلف است تا آنها بدانند در ایران طراحان متخصصی وجود دارد که رنگ، طرح و جنس لباس را میشناسند و با تلفیق طرحهای سنتی با مدرنیته و ترکیب زیبایی در کنار هم آثار باهویتی را خلق میکنند.
وی با بیان اینکه بنیانگذار دو برند ایرانی به نامهای "پاک بین" و "حیات مد پاک بین" است گفت: با تلفیق لباس پوشاک اقوام ایرانی و مدرنیته و عرضه آن در کشورهایی، چون چین، ایتالیا، فرانسه، هند و استرالیا، نام دو برند "پاک بین" و "حیات مد پاک بین" احیا و تبلیغ شد که در همین راستا از کشور استرالیا، هند، چین، فرانسه و ایتالیا سفارشاتی داشتیم.
این طراح پیشکسوت و مطرح لباس کشور با بیان اینکه برند سازی در حوزه مد ولباس ایرانی با حمایت مضاعف دولت، شرایط مطلوب تری را میتواند تجربه کند و به طور قطع موفقیت در این عرصه به نفع مردم و دولت خواهد بود، خاطرنشان کرد: امید است نگرش و نگاهها به این حوزه تغییر کند و با در اولویت قرار گرفتن صنعت پوشاک و حمایت واقعیِ دولت از تولید داخلی و تلاش برای برند سازی در این عرصه، چشم اندازی فراتر از بازار داخلی، یعنی تسخیر بازارهای خارجی را در سر بِپَرورانیم.