مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی از تدوین تقویم گردشگری جامع برای استان مرکزی خبر داد.
وی با اشاره به کم توجهی به برندسازی در کنار تبلیغات به عنوان دوبال توسعه گردشگری اشاره کرد و افزود: حرکت در مسیر توسعه گردشگری، پیش درآمدهایی را می طلبد که قسمتی از آنها مانند تاریخ، جاذبه های کم نظیر و فرهنگ غنی در استان موجود است.
مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی ادامه داد: گام دوم ارائه زیرساخت هاست که در این مقوله گرچه کمبودهای آزاردهنده ای وجود دارد اما به هر صورت تا حدود قابل قبولی تامین کننده نیازهای آغار راه هستند. اما در دو مقوله اساسی برندسازی و تبلیغات نه تنها موفق نبوده ایم بلکه خرابی هایی را نیز به بار آورده ایم.
ایزدی افزود: تدوین تقویم گردشگری استان یکی از اقدامات کوچک اما مهم در حوزه برندسازی است و در حقیقت به یک برنامه تبدیل می شود که در صورت برخورداری از شاکله استوار، می تواند به یک برنامه استانی برای تمام دستگاه ها بدل شود.