در ۹ ماهه اول امسال ۹۶ شکایت در سامانه ۱۹۵ در کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت:از این تعداد شکایت ثبت شده ۸۲ شکایت مورد رسیدگی کامل قرار گرفته و بقیه در دست رسیدگی است.
جواد غلام پور افزود:از مجموع ۹۶ شکایت ثبت شده ۵۸ مورد از سوی مشترکان اینترنت، ۲۵ مورد تلفن همراه، ۱۰ مورد تلفن ثابت و ۳ مورد خدمات پستی بوده است.
وی میانگین زمان رسیدگی اپراتورها به شکایات دریافتی را ۸۴ ساعت معادل سه روز و نیم اعلام کرد و گفت:مشترکان اپراتورهای مختلف خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات میتوانند از طریق سامانه ثبت شکایات ۱۹۵ یا شماره پیامک ۶۰۰۱۹۵ درخواست،شکایت،انتقاد،پیشنهاد یا تشکر خود را در زمینه نحوه خدمات ارائه شده در مورد اینترنت،تلفن همراه،تلفن ثابت،خدمات پستی و دفاتر پیشخوان اقدام کنند.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هدف از راه اندازی سامانه ۱۹۵ را افزایش رضایت مندی مشتریان زیرمجموعههای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برشمرد وافزود:اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرمهای الکترونیکی محرمانه تلقی شده و از آنها حفظ و صیانت خواهد شد.