فرمانده انتظامی تهران بزرگ: نظر نهایی پلیس درباره حادثه دانشگاه آزاد به مسئولان قضایی ارائه شده است.
این مقام ارشد انتظامی به ارائه خدمات انتظامی و اجتماعی از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ به شهروندان اشاره کرد و افزود: در ۹ ماه گذشته، بیش از ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تماس با مرکز فوریتهای پلیسی برقرار شده که ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار عملیاتی شده است.
وی گفت: در مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ هم ۸۰۰ واحد عملیاتی در کلانتریها و پایگاههای انتظامی سطح شهر تهران فعال هستند که در این میان ۲ میلیون خدمات مشاورهای نیز به شهروندان ارایه شده و در این خصوص رضایت شهروندان تا حد بسیاری جلب شده است.
سردار رحیمی، با بیان اینکه مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تهران، مهمترین و بزرگترین مرکز فوریتهای پلیسی کشور است، افزود: این مرکز با اختصاص ۱۰۰ خط رایگان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شهروندان است.
رئیس پلیس پایتخت در ادامه به سامانه ۱۹۷ نیز اشاره کرد و گفت: این سامانه به صورت شبانه روزی فعال است و تا کنون ۹۵ هزار تماس از سوی شهروندان با آن برقرار شده که به صورت رایگان است؛ شهروندان میتوانند، انتقادها، پیشنهادها، قدردانی و تشکر از تلاشهای پلیس را به سمع و نظر فرمانده و بازرسی پلیس پایتخت برسانند تا در صورت وجود معایب و نواقص، اصلاح شود.
سردار رحیمی، مبنا و دکترین پلیس پایتخت را جامعه و مردم محوری عنوان و بیان کرد: در حادثه رانندگی دانشگاه علوم و تحقیقات نیز پلیس نظریه نهایی خود را پس از بررسیهای لازم به مرجع قضائی اعلام کرده است.