به منظور برنامهریزی برای خدماتدهی مطلوب به مسافران نوروزی سال ۱۳۹۸، ستاد سفرهای نوروزی شرکت حملونقل ریلی رجا با برگزاری نخستین جلسه آغاز به کار کرد.
محمد رجبی به لزوم احساس تفاوت در خدماتدهی از سوی هموطنان در سفرهای نوروزی و اهمیت آموزش و کارهای فرهنگی برای کارکنان به ویژه در سطوح خدماتی تأکید کرد و افزود: مخاطب شناسی، حساسیت در کار و تکریم مشتریان باید مد نظر همهی دست اندرکاران سفرهای نوروزی قرار گرفته و کلیه اقدامات لازم اعم از آموزشهای تکمیلی و ضمن خدمت مأموران مرتبط در جهت آشنایی هر چه بیشتر وظایف و تکریم مسافران تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی اجرایی شود.
وی گفت: تمام پیشبینیها و مقدمات لازم برای ارائهی خدمات مطلوب به مسافران در ایام نوروز باید براساس چک لیستهای بخشها و واحدهای ذی ربط انجام شده تا به بهترین وجه ممکن در خدمت هموطنان باشیم.
رجبی با بیان این که دغدغه اصلی ما در سازمان، محدویتهای مربوط به منابع مالی است افزود: بعضا با توجه دقیقتر میتوان تغییراتی را با هزینههای جزئی انجام داد که مشتری این تغییرات را به صورت کاملا ملموس حس کند.
در ادامهی این نشست، معاون اجرایی و رئیس ستاد سفرهای نوروزی شرکت رجا با ارائه شاخصهای عملکردی نوروز ۹۷ و اشاره به موفقیتهای نسبی ایام یاد شده، ارائهی خدمات متفاوت نسبت به سالهای گذشته و پاسخگویی مطلوب به نیازها و مطالبات مردم از بخش حمل و نقل به ویژه بخش ریلی را از اهداف و سیاستهای اصلی این شرکت دانست.
محمدرضا شناسنده اظهار داشت: با برنامه ریزی لازم امیدواریم همهی اقدامات و کارهای مقدماتی تا رسیدن به ایام پیک نوروزی در زمان مناسب انجام گیرد تا خدماتدهی متفاوت و درخور شأن مسافران انجام دهیم.
رئیس ستاد سفرهای نوروزی شرکت رجا، تأمین قطعات استاندارد در کوتاهترین زمان ممکن را برای آماده سازی قطارهای نوروزی جزو اصلیترین فعالیتها بیان کرد و افزود: با هماهنگی بین واحدها، مطالعه درست، برنامهریزی و زمانبندی مناسب نباید هیچگونه مشکلی در این راه داشته باشیم.