نخستین انجمن علمی بازاریابی شمال غرب کشور از امروز در تبریز فعالیت خود را آغاز کرد.
پرویز درگی افزود : تحقیقات علمی و فرهنگی ، ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی فنی ، برگزاری گردهماییهای علمی و ، انتشار کتب و نشریات علمی همکاری با نهادهای اجرایی، علمی و پژوهشی در حوزه بازاریابی از اهداف تشکیل انجمن علمی بازاریابی ایران است.
وی ارتقای سطح دانایی افراد فعال در زمینه بازاریابی برای حضور موفق شرکتهای داخلی در بازار را هدف اصلی این انجمن اعلام کرد.
محمد فاریابی با بیان اینکه شهر تبریز به عنوان قطب علم ، صنعت ، تجارت و اقتصاد شمال غرب کشور نیازمند نگاه علمی به مقوله بازار و بازاریابی است افزود : این انجمن برای پیشبرد کسب و کارها به صورت علمی ، ساماندهی فرایندهای آموزشی و پژوهشی و نظارتی در حیطه بازاریابی و نشان دادن راههای حضور علمی در بازار و تجاری سازی ایده های خلاقانه به صاحبان صنعت استان تلاش خواهد کرد.
اصغر عسگری معاون پژوهش و فنآوری دانشگاه تبریز نیز در این مراسم گفت : استفاده مطلوب از توانایی ها و ظرفیتهای تحقیقاتی و آموزشی متقابل در راستای ارتقاء کارایی و اجرای طرحهای پژوهشی و همچنین همکاری و تبادل اطلاعات در تدوین سیاست ها ،استراتژی ها ،اولویت ها ، برنامه ها ونیاز های پژوهشی در تفاهم نامه ای بین دانشگاه تبریز و انجمن علمی بازاریابی ایران مد نظر قرار گرفته است.