توسعه تاکسي هاي اينترنتي مهمترين مشکل رانندگان تاکسي درون شهری در یزد شده است .
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،رانندگان تاکسي خواستار نظارت بيشتر بر روند فعاليت تاکسي هاي اينترنتي هستند .
آنها معتقدند توسعه اين تاکسي ها کسب و کار آنها را با مشکل مواجه کرده است .
رانندگان مي گويند در حاليکه براي سوار کردن يک مسافر يک ساعت در نوبت هستند تاکسي هاي اينترنتي به راحتي مسافر آنها را سوار کرده و اين موضوع درآمد زايي آنها را با مشکل جدي روبرو کرده است .
زارع معاون سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداري يزد هم مي گويد توسعه تاکسي هاي اينترنتي مشکل کشوري است و اين سازمان به هيچ وجه اين تاکسي ها را به رسميت نمي شناسد .
وي همچنين از اختصاص يک نمايندگي براي تامين لاستيک تاکسي ها در يزد خبر داد و گفت تاکسي ها هم مانند خودروهاي شخصي هستند و هيچگونه سهميه اضافه ايي براي لاستيک ندارند و تنها يک تنمايندگي در کنار ساير نمايندگي ها براي آنها اختصاص يافته است .