با پیگیری های سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان شرکت های هواپیمایی به استرداد اضافه دریافتی مشتریان در ایام اربعین ملزم شدند.
در این اطلاعیه آمده است:
ضمن آرزوی قبولی زیارت دلدادگان و شیفتگان و رهروان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین، پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر الزام تمامی شرکت های هواپیمایی و ناوگان حمل و نقل ریلی و اتوبوسرانی به رعایت قیمتهای تعیین شده برای انتقال زائران محترم عتبات عالیات، با عنایت به این که طی هفته های گذشته بازرسان این سازمان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها در فرآیند پایش و بررسی نحوه عملکرد شرکت های متولی حمل و نقل مسافری مراسم اربعین (هواپیمایی، ریلی و جاده ای) با انجام گشت های مشترک بازرسی با همکاری دستگاه های ذیربط تعدادی از واحدهای متخلف را شناسایی و پس از تشکیل پرونده تخلف به ادارات کل تعزیرات حکومتی معرفی نموده اند؛ لذا در تداوم اجرای طرح ویژه نظارتی اربعین، هموطنان عزیزی که حقوق آنان در زمان تهیه بلیط ( بلیط هواپیما طی بازه زمانی دوم تا دوازدهم، بلیط اتوبوس طی بازه زمانی یکم تا سیزدهم آبان ماه و بلیط قطار طی بازه زمانی بیست و هفت مهر لغایت سیزدهم آبان ماه) تضییع و در معرض گرانفروشی خدمات ارائه شده قرار گرفته اند، کمافی السابق می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 124 و یا مراجعه حضوری و اینترنتی به ستاد های خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان های محل اقامت، طرح شکایت نموده تا در اسرع وقت مورد رسیدگی و اقدام واقع گردد. بدیهی است در صورت احراز تخلف اضافه دریافتی ها مسترد خواهد شد.