پژوهشگران برای ارسال مقاله به چهارمین کنفرانس ملی ودومین کنفرانس بین المللی بازیهای رایانه فرصتها و چالشها تا 25 آذر فرصت دارند.
جواد سلیمی افزود: تحليلهای روانشناختی، درمان و ارتقاء سلامت روانی، مدلسازی احساس و هيجان، شیوههای جذب مخاطب، بازاريابی و تبلیغات، مدل کسب و کار و درآمدزایی، مدیریت پروژههای بازیسازی ،فناوریهای مطرح در توليد و توسعه بازیهای رایانهای، بازيهای رايانهای مبتنی بر شبیهسازی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی، از جمله محورهای این کنفرانس بین المللی است.
چهارمین کنفرانس ملی ودومین کنفرانس بین المللی بازیهای رایانه فرصتها و چالشها دوم اسفند در دانشگاه کاشان برگزار می شود.