معاون پژوهش و نظارت و ارزیابی سازمان صدا و سیما گفت: هویت رسانه به داشتن مخاطب است، اما امروزه دارا بودن مخاطب تنها ملاک نیست.
وی با بیان اینکه نگاه رایج و عمومی به فضای مجازی همواره به عنوان مکمل بوده است نه رقیب گفت: حمایت گری یکی از شعارهای جدی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر است و این ناشی از تحلیل واقع بینانه نسبت به فضای رسانه است.
رضی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم برای موفقیت شناخت شرایط و اوضاع است افزود: در مدیریت رسانه باید سطوح مختلفی شامل اداره رسانه و همچنین ملاکهای موفقیت آن را تعریف کرد و از دیگر موضوعات مهم نیز مسایل مالی و میزان مخاطب است.
دوره آموزشی مدیریت رسانه با هدف ارتقاء دانش و مهارت و با حضور تعدادی از مدیران رسانههای مجازی در دانشگاه صدا و سیما در حال برگزاری است.