مدیرکل ارتباطات همراه اول گفت: در بحث خدمات ارزش افزوده و اشتباهاتی که صورت گرفت 33 میلیارد تومان به کاربران عودت داده شده است.
شاهین آرپناهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره تکلیف پول های کاربران همراه اول که در خدمات ارزش افزوده مشکل ایجاد کرده بود افزود: از پنجشنبه گذشته و با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی های لازم را انجام دادیم و 33 میلیارد تومان به مشترکانی که در بحث خدمات ارزش افزوده دچار زیان شده بودند، حدود دو میلیون نفر در مجموع، این مبالغ عودت داده شد.
وی در ادامه گفت: البته همچنان پیگیر تخلفات شرکت هایی هستیم که در این موضوع مهم برای کاربران همراه اول مشکلاتی را ایجاد کردند و قول می دهیم که همه مباحث را رصد کنیم و اجازه ندهیم در بحث حق الناس سوءاستفاده ای صورت گیرد.
آرپناهی درباره افزایش تعرفه های مکالمات اپراتورها هم اظهار داشت: تغییراتی را در این حوزه داشتیم البته نمی شود گفت که تعرفه ها گران شده است اما هر کاری که انجام داده ایم قانونی بوده است و برای مثال در مکالمات درون شبکه ای 29 ریال افزایش داشته ایم اما در چارچوبی که تعریف شده است در مکالمه اپراتور همراه اول به سایر اپراتورها حتی کاهش قیمت داشته ایم و همه این اتفاقات کاملا قانونی است.