استاندار هرمزگان گفت: بر اساس برنامه زمان بندی هر هفته یک دستگاه اجرایی برای پاسخگویی به درخواستهای مردمی در مرکز سامد در بندرعباس حاضر میشود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ فریدون همتی افزود: امروز در یک نشست دوساعته با حضور مسئولان دستگاههای اجرایی استان هرمزگان به حدود ۱۴ تماس و درخواست مردمی پاسخ داده شد. وی گفت:از ابتدای سال تا کنون هزارو چهارصدو چهل تماس در سامانه به ثبت رسیده است که پس از ارجاع به دستگاههای اجرایی مربوطه ۴۲۰ مورد منجر به نتیجه شده است. استاندار هرمزگان افزود: علاوه بر سامانه سامد، میز خدمت و ملاقاتهای حضوری شهروندان در روزهای سه شنبه، مدیران موظفند درنمازهای جمعه شهرستانها شرکت کرده و به مشکلات مردم پاسخ دهند. معاون ارتباطات مردمی سامد اداره کل بازرسی استانداری هرمزگان گفت: روزانه حدود بین ۸۰ تا ۱۲۰ تماس مردمی در این سامانه ثبت میشود. محمد رضا پاکروان افزود: ۷ تا ۱۰ روز هم مدت زمان رسیدگی و پاسخ به درخواستهای مردمی است. وی گفت: درخواستهای مردمی با شماره تلفن ۱۱۱ به دستگاههای اجرایی مربوطه ارجاع داده میشود.