شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با هدف جمعآوری ایدههای نو، اتاق خلاقیت تشکیل داد.
براساس آییننامه اتاق فکر، اهداف این اتاق شامل تحلیل وضع موجود، شناسایی آسیبها، فرصتها ،تهدیدها و نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکار و برنامه است. کمک به بهبود و ارتقای تبلیغ و ترویج، ایجاد بستری مناسب برای ارائه ایدههای نو به منظور تضارب آرا و تولید راهکارهای اجرایی، گردآوری و مستندسازی تجارب دیگران و بومیسازی الگوهای تبلیغاتی از دیگر اهداف اتاق فکر است.
دستورالعمل جمعآوری و به کارگیری ایدههای نو در اتاق خلاقیت شرکت بهینه سازی مصرف سوخت بهزودی به اطلاع عموم میرسد.