مدیر عامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای گفت: ۱۴ درصد از بازار بازیهای رایانهای کشور در اختیار بازی سازان داخلی و بومی است که این رقم ۲ سال پیش ۱۱ درصد بود و اکنون شاهد افزایش ۳ درصدی سهم بازی سازان داخلی هستیم.
وی با اشاره به اهداف برپایی رویداد بین المللی بازیهای رایانهای کشور گفت: کمک به تسهیل صادرات بازیهای رایانهای ایرانی، انتقال دانش بین المللی به داخل کشور و تبدیل ایران به قطب بازی سازی منطقه از اهداف اصلی برپایی این رویداد است.
دومین رویداد بین المللی بازیهای رایانهای کشور با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از فعالان صنعت بازیهای رایانهای کشور، بیش از ۵۰ سخنران مطرح بین المللی و ۲۴ شرکت خارجی از کشورهای مختلف جهان در مرکز همایشهای صدا و سیما در حال برگزاری است.