معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا مودودی را به عنوان "دبیر کمیسیون ملی نشان تجاری (برند)" منصوب کرد.
همچنین در این حکم آمده است که" از برگزاری همایشها، جشنوارهها و سایر رویدادهای موضوعی که با عناوین مشابه در حوزۀ برند در سطح کشور و بدون اخذ موافقت کمیسیون اقدام شود، جلوگیری به عمل میآید."
لازم به ذکر است، که کمیسیون ملی برند متشکل از نمایندگان ویژۀ وزارتخانههای صنعت، معدن و تجارت (رئیس)، امور خارجه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشور، دادگستری، ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و سازمانهای ملی استاندارد ایران، ت اسناد و املاک کشور، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، و نیز روسای اتاقهای بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و تعاون ایران است.
گفتنی است، نخستین "جشنوارۀ ملی برند" در بهمن 95 با انتخاب 18 برند برتر ملی توسط سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شده و قرار است در نیمۀ دوم امسال نیز برندهای برتر سال 97 معرفی شوند.