رئیس امور اخلاق اداری: میز خدمت با هدف تسهیل خدمت رسانی و جلوگیری از فساد در سازمانها راه اندازی شده است.
وی افزود: با راه اندازی میز خدمت در دستگاهها مردم به جای مراجعه حضوری چندین باره به سازمانی و رفت و آمد بین اتاقهای مسؤولان و کارشناسان برای پیشبرد کارها، برنامههای خود را سریعتر پیش میبرند و گرفتار امور اداری و بوروکراسی و مراجعه به دبیرخانه دستگاهها و پاراف کردن نامهها نمیشوند. همچنین مقرر است مردم از این پس به یک باجه در میز خدمت هر سازمان مراجعه کنند و مدارک خود را برای ادامه فرآیندها در سیستم الکترونیکی تحویل دهند.
مسئول نظارت بر حسن اجرای میز خدمت دستگاهها در ادامه بازدید خود به گفت و گو با مراجعه کنندگان به میز خدمت سازمان غذا و دارو پرداخت و ضمن ابراز رضایت از اینکه میز خدمت سازمان غذا و دارو در مسیر درستی حرکت میکند، از مسؤولان درخواست کرد تا برای هر چه بهتر شدن فرآیندها و تسریع امور با مسؤولان سندیکاها یا نمایندگان شرکتهای خدمت گیرنده از سازمان غذا و دارو جلساتی برگزار و نواقص را هرچه سریعتر رفع کنند.