طرح پاسخگویی برخط مدیران کل استان در سامانه سامد، رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان
ناصر فخر موحدی افزود: بر اساس طرحی که در ماههای پایانی سال 96 با تاکید استاندار مقرر شد ،مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته با حضور در سامانه سامد، به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در استان باشند.
وی گفت: در حدود سه ماه مدیران کل تامین اجتماعی ، بهزیستی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، ثبت احوال ، کمیته امداد ، امور مالیاتی در سامانه سامد حضور یافتند و به تماس ها و نیز برخی مراجعات حضوری مردم پاسخ دادند.
مدیر کل دفتر بازرسی استانداری افزود: نهادهای صنعت معدن و تجارت ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، تامین اجتماعی ،جهاد کشاورزی ، راه و شهرسازی ، تعاون کار و رفاه اجتماعی و شرکت آب و فاضلاب مشهد از دستگاه های دیگری بودند که در سامانه سامد حضور داشتند.
فخر موحدی گفت: در این مدت مدیران کل و معاونان آنها در مدت حضور در سامانه سامد در مجموع 1367 تماس تلفنی را پاسخ دهی کردند که در نهایت 302 مورد از این تماس ها به سازمان های مربوطه برای پیگیری های بعدی ارجاع شد.
وی افزود: با توجه به استقبال مدیران و رضایت مردم، از این پس تلاش می کنیم هر هفته یا حداکثر هر دو هفته، یکی از مدیران مربوطه پاسخگو باشند و از طریق خبرگزاری ها ، فضای مجازی و نیز صدا و سیما اطلاع رسانی خواهد شد.