کال سنتر یا مرکز پاسخگویی به مشترکان تلفن همراه استان فارس برای دومین سال پیاپی مقام نخست کشور را بدست آورد.
ایزدی گفت: مشترکان همراه اول این امکان را یافته اند با گرفتن شماره ۹۹۹۰ به راحتی مسایل و مشکلات فنی، بستههای تماس و اینترنتی، تعرفه سرویسها و دیگر خدمات همراه اول را پی گیری کنند.
وی خدمات سامانه ۹۹۹۰ را کاملا رایگان اعلام کرد و افزود: روزانه بین ۱۰ تا ۱۲ هزار تماس با کالسنتر فارس برقرار میشود و تعداد تماسهای موفق در ۲ سال گذشته از ۷۰ درصد به ۹۵ درصد افزایش یافته است.
مدیر عامل مخابرات فارس اضافه کرد: تماس موفق، به تماسی اطلاق میشود که ضمن برقراری ارتباط، پاسخگویی مناسبی را به همراه داشته باشد .
ایزدی ، کالسنتر را یک فعالیت کاملا تخصصی و بسیار دشوار توصیف و تصریح کرد: در این مراکز با توجه به ارزیابیهای دقیق انجام شده، باید حتما مشترک به پاسخ قانعکنندهای برسد تا تماس او یک تماس موفق اطلاق شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات فارس میزان اشتغال زایی این سامانه را بیش از ۱۰۰ نفر اعلام کرد .