در یک سال گذشته به ۳۰ هزار تماس تلفنی مردم در سامانه سامد کهگیلویه وبویراحمد پاسخ داده شد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل بازرسی،مدیریت عملکرد و امور
محمود مومن نسب افزود: بیشترین موارد تماس مربوط به کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی و بیشترین موضوع بیان شده در تماسها اشتغال است.
وی ادامه داد: زمان تماس از ۸ تا ۱۴ و از طریق تلفن۱۱۱ است و مدیران تا دو هفته ملزم به پاسخگویی هستند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان هم گفت: در یک سال گذشته سی و دو تماس مربوط به آموزش وپرورش ثبت و در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شد.
هادی زارع پور افزود: در ارتباط مستقیم ویژه آموزش وپرورش پنجاه تماس مردمی ثبت وپاسخ داده شد.