معاون اقتصادی شهرداری مشهد مقدس گفت: باید پروژه های جدید برای پاسخگویی به نیازهای مردم تعریف شود.
به گزارش خبرگزاری صداو سیما، مرکز خراسان رضوی، خواجه نائینی در سمینار تخصصی تغییرات در بازار زمین و مسکن در مشهد
وی افزود: اینکه شهربازی پارک ملت در مزایده ای با سه برابر قیمت سال قبل، واگذار می شودو خیابان غذا در ایام عید نوروز با استقبال ۱۱۰ هزار نفر از شهروندان مواجه می شود نشانگر این است نیاز در شهر مشهد وجود دارد و مردم حاضرند برای موضوعات مورد علاقه خود هزینه بپردازندو این ما هستیم که باید بسته های جدید ارائه کنیم.
خواجه نائینی با اشاره به اینکه شاید دیگر تنها تعریف پروژه های تجاری به روش سابق پاسخگوی نیازهای مردم نباشد، ادامه داد: تعریف پروژه ها باید در حوزه هایی باشد که مردم تقاضا دارند که این مهم نیز بر عهده ما فعالان اقتصادی است.
معاون اقتصادی شهرداری مشهد مقدس افزود: وقتی ۳۰ رستوران مشهد در ۵ سال اخیر نسبت به راه اندازی شعب دیگر خود اقدام کرده اند این امر نشان دهنده ظرفیت موجود و نیاز بازار در این حوزه است.
دکتر ملکی، تحلیلگر ارشد مسکن در ایران در این همایش به بررسی وضع زمین و مسکن و دورنمای آن در شهر مشهد پرداخت.
سمینار تخصصی تغییرات در بازار زمین و مسکن با حضور ۲۷۰ نفر از کارشناسان و مدیران شهرداری مشهدبرگزار شد.